HTML

Bagwell Productions (Bagwell6666)

A videókkal kapcsolatos tájékoztatás, búcsúzás.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Bagwell6666 fiók törlése youtube-ról. Búcsúzás.

2012.02.16. 19:43 BagwellProductions

Nah ez durva! Törölték a csatornámat youtube-ról!

Van egy kib.szott rossz hírem magamnak meg akiknek tetszettek a videóim. Törölték a youtube csatornám (Bagwell6666) amin közel 800 feliratkozó volt és amire feltöltöttem 50 videót és összesen a videókat 2 millióan nézték meg. Mivel ezeknek a videóknak a nagy része Való Világ-os volt az RTL-nek nem tetszett és bejelentette a Youtube-nak hogy töröljék a fiókom. 1 évig pereltek, panaszoltak a Youtube-nak és ma 2012.02.13-kor kapom az értesítőt hogy a Youtube törölte örökre a csatornám az RTL klub többszörös panasza miatt.

Hát bekaphatja a f.szomat a büdös rtl annyi időt fektettem a videók készítésébe (sőt még népszerüsítettem ezekkel a videókkal a VV-t) és mostmár semmivé lett, a nézetség a kommentek, MINDEN eltünt. Egyszerűen MINDEN :( Szép lassan a feledésbe merülnek a videók amin akár hónapokat dolgoztam teljesen önszántamból bérmentve merthogy semmit nem kaptam értük csak éltem a hobbimnak. Itt szeretném megköszönni a sok biztatást, szeretetet amit tőletek kaptam, ezek után befejeztem a videó szerkesztéseket, ha vkinek a több hónapos munkái ennyit érnek hát akkor köszönöm szépen de nem éri meg.

A BagwellProductions csatornán még elértek de ide nem fogok már videókat feltölteni de ha mégis, az biztos hogy nem rtl-es lesz. Búcsúzom, nagyon sajnálom hogy így kellett alakulnia mert nagyon szívesen csináltam, szerettem dehát ez lett a végszó ami romba döntötte. Hogy hogyan tovább? Valószínű sehogy, ezek után nem szeretném folytatni. Ha megfogadtok egy tanácsot soha ne tegyetek fel youtube-ra vmilyen filmből kivágott jelenetet vagy sorozatot mert előbb utóbb szerzői jog miatt letörlik az összeset, főleg ha nagy a nézettsége.

Köszönök mégegyszer mindent, sok sikert mindenkinek sziasztok!

Bagwell

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bucsuzas.blog.hu/api/trackback/id/tr684120196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása